En mysig onsdag

Åkte ut till lilla grå nu under kvällen för att spraya på flugspray samt att sätta på henne flughuva. Men när jag kom dit såg hon ut som en liten gris så jag bestämde mig för att spola av henne lite snabbt, vilket i sin tur ledde till att vi gick en promenad så att hon skulle torka fortare. Jag vill inte släppa henne blöt eller fuktig i hagen, för då kommer hon rulla inom 3 sekunder. Om hon är så gott som torr när man släpper henne rullar hon efter kanske 5 minuter istället.
 
På vägen hem från lilla grå åkte jag förbi Denise så att vi kunde prata och såklart se veckans avsnitt av PLL. Det var jättemysigt och det är en rolig grej att ha inplanerad på onsdagar. Vi brukar nämligen alltid träffas och titta på det senaste avsnittet tillsammans.
 
Nu börjar klockan dra iväg alldeles för mycket, så jag ska ta och krypa ner under täcket om jag ska orka upp och jobba i morgon. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback