Första sommarpasset

Fick äntligen sitta upp på min lilla stjärna igen och det var verkligen mysigt. Hon var aningens pigg, men det var första passet ute på betet så det var inte konstigt att hon var pigg. Idag var det ett väldigt kravlöst pass och hon fick mest bra jogga runt för att göra av med lite energi sen jobbade jag henne någon minut innan jag joggade av igen. Klara var även med ut och fotade lite samtidigt som hon betade sin häst, så det kommer nog kunna komma upp en bildbomb inom en snar framtid då Klara var så snäll och fotade.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog att jag och brorsan kollar på någon film. Detta blir kvällens sista inlägg, så ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback