Första veckan avklarad

Nu är första arbetsveckan slut och nu är jag helt slut, men roligt har det varit. Idag hade vi lite midsommarfirande, vilket verkade uppskattas av barnen. Vi i personalen fikade även med kladdkaka och jordgubbar som lite midsommarfirande och det var väldigt gott och precis vad som behövdes för att få lite mer energi till eftermiddagen. 
 
Nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe och ta en macka innan jag och mamma ska åka iväg till gymmet för att köra lite spinning. Ni får ha en fortsat bra eftermiddag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Kusin Åsa säger:

Var jobbar du någonstans? Förskola?
Kram

2015-06-18 | 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback