Fredagskväll

Vi har precis grillat och bara ätit massa gott. Vi sa att vi får "fira" nationaldagen lite tidigt eftersom att jag och My inte kommer vara hemma i morgon kväll, inte för att vi brukar fira nationaldagen. Men lite kan man väl allt lyxa till det ändå, när man har något man ändå kan skylla på ;)
 
Jag red i alla fall Perdita idag. Jag har ridit henne några gånger innan, så lite knappar kan jag nog men det är långt ifrån alla. Därför tycker jag att dagens ridpass inte var det bästa, men samtidigt lärde jag mig lite mer hur jag skulle rida henne då jag i slutet kom åt henne bättre och bättre. Hon kan vara en ganska rolig häst att jobba med, om hon är på rätt humör. Så jag kommer nog fortsätta rida henne för att hitta fler knappar oså.
 
Nu ska jag gå ut och sätta mig på altanen igen och sen ska jag ringa till My och se om hon kommer redan ikväll eller om hon kommer först i morgon. Ni får ha en bra fredagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback