Friday

God morgon på er mina fina, hoppas att allt är bra med er. Här hemma skiner solen, så jag vaknade upp på ett riktigt bra humör idag. Sen har även säsong 3 utav OITNB kommit ut, vilket inte direkt gjorde dagen sämre om jag säger så. 
 
Planerna för dagen är inte många, eller det enda som är inplanerat är att jag ska åka till stallet för att rida lite dressyr. Jag har ingen Kapten att ta hand om idag då han blev släppt på bete igår, den lyckosten får ett långt och härligt sommarlov på betet. Promise rids ut till betet om 12 dagar, så det är inte heller jättelång tid innan hon får komma ut på bete. Efter stallet ikväll ska jag fixa middag och sedan har jag och brorsan kvällen för oss själva, så det kommer nog sluta upp med att vi tittar på skräckfilm.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback