God lunch lördag

God morgon, eller rättare sagt. God lunch på rr. Jag hoppas att allt är bra med er, själv är det toppen. Vi har hyfsat fint väder här idag, vilket gör att jag är på ganska bra humör. Blev dock lite nedstämd när jag läste nyheten om Lisa Holm, tjejen som var försvunnen under några dagar. Igår kväll hade de hittat en kropp och nu har den blivit idendifierad så det visade sig att det var Lisa. Fy f*n vad arg jag blir på de som gjorde så mot henne, speciellt när hon också är lika gammal som mig. Har man ingen vett i sin hjärna om man gör något sådant mot någon som är så ung? Jag förstår verkligen inte hur de tänkte, de som mördade henne alltså.
 
För dagen har jag inga speciella planer, mer än att jag ska åka iväg till stallet och ta hand om lilla grå. Så vi får se vad som kommer hända helt enkelt. Det kanske bara blri en lugn kväll hemma eller något liknande.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mmig mot stallet en sväng för att ta hand om lilla grå. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback