God morgon fredag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite trött, precis som jag brukar vara. Annars rullar allt på som vanligt och jag mår bra. Det är ju trots allt helg när jag slutat jobbet i eftermiddag och helg tackar man inte direkt nej till.
 
Här i Västerås är det även cityfestivalen. Igår var det Uggla, idag är det Måns. Jag och Denise funderar på om vi inte ska åka ner och kolla lite idag. Jag hade dock velat åka ut och ridit ponnyn idag, men vi får helt enkelt se vad som hinns med under dagen och hur vädret blir under eftermiddagen. Det har precis ösregnat, men det ser ut att spricka upp och bli fint nu.
 
Nu väntar en promenad med hundarna och sen ska jag börja bege mig mot jobbet. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback