God morgon lördag

God morgon på er mina fina. Jag hoppas att allt är bra med och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagen. Själv skötte jag mig under gårdagen så jag mår prima, eller jag är ganska trött då jag satt uppe alldeles för sent i natt. Men det var det verkligen värt då jag satt och videochattade med lite härliga människor.
 
För dagen har jag inga planer och jag ska inte ens åka till stallet. Så blir nog bara en dag hemma som väntar idag. Men det känner jag är helt lagom efter en lång natt och en lång arbetsvecka.
 
Nu ska vi ut en sväng i spåret med hundarna. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback