God morgon tisdag

God morgon på er alla fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag jättebra, men lite trött eftersom att det är morgon och jag har gått upp hyfsat tidigt. Det är dock 45 minuter senare än när jag brukar gå upp om jag ska till skolan, så jag borde inte klaga.
 
Idag är det tisdag, men jag har inget stall idag då ponnyn fortfarande går på läger nu. Hon kommer ut på betet i morgon undertiden jag är på jobbet så det första jag kommer göra när jag kommer hem från jobbet i morgon är att åka ut till mitt lilla hjärta och umgås lite med henne. Önskar somsagt dock att jag kunde vara med och släppa henne, men nu går ju tyvärr inte det.
 
Nu måste jag gå en sväng med hundarna en innan jag måste bege mig mot jobbet. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback