God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag en zombie just nu, men det går förhoppningsvis över snart. Har precis börjat dricka mitt kaffe och ska snart ut med hundarna, så efter det kommer jag nog börja piggna till.
 
Planerna för dagen är att jag ska jobba till 16 och sen ska jag bara hem och inte göra mycket alls. Eller jag och mamma funderade på om vi ska boka ett spinningpass, så vi får se om vi åker iväg och spinner lite under kvällen. Det hade varit skönt att träna lite, så det hade inte varit mig emot om vi åkte iväg.
 
Igår såg jag också att jag fick en fråga om vad som var speciellt med att det var den 17:e och den 17:e Januari är Prancer och Gordons dag. Eller rättare sagt är det det datumet som de togs bort, fast det var 2013. Men jag blir alltid påverkad den 17:e varje månad och jag tänker extra mycket på dem.
                      
 
Nu måste jag försöka dra med mig hundarna ut på en promenad innan jag ska åka iväg till jobbet. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer du ha Promsie hela sommaren?

2015-06-18 | 08:59:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback