God morgon torsdag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är allt finfint, jag får ju trots allt sommarlov idag och vi har verkligen tur med vädret. Därför finns det inte mycket att klaga på en dag som denna. Har inte kollat om det är varmt ute dock, så jag kanske kommer få ångra mitt val när det gäller klänning idag. Men vad tusan, det är inte skolavslutning varje dag.
 
Jag har nog inga speciella planer för dagen heller, vad jag vet än så länge. Vi skulle kanske hitta på något med klassen i efter/ikväll, men jag är inte helt 100. Ganska skönt med en oplanrad dag dock, för då kan man vara mer spontan och personligen tycker jag att det är roligt att göra upp planer lite spontant.
 
Nu ska jag gå med hundarna en sväng innan jag ska fixa håret, om det nu vill samarbeta och låta mig locka det som jag vill... Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback