Hur kan dem få köra!?

Läste precis detta inlägget. Är det inte sjukt att människor inte kan visa någon respekt eller ha någon förståelse alls? Förstår dem inte att all inte bara kretsar kring dem, det finns faktiskt andra levande varelser och människor. Människor som dessa borde inte få vara ute i trafiken!
 
Speciellt när det gäller djur och som i detta fallet också hade ett litet föl. Här kan jag verkligen relatera, för tänk om det hade varit jag, Carisma och Caol Ila som var ute och gick. Jag sänder alla mina tankar till Emma som människan i detta fallet hette. Jag hoppas verkligen att det gick bra med båda mamma och föl och hoppas att det fortsätter må bra.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

helt otroligt, hur kan man göra så!?

Svar: Jadu, det undrar jag också
None None

2015-06-20 | 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback