Lördagslunch

Våra fikagäster har precis åkt iväg nu, så då fick jag äntligen tid att skriva lite till er. Jag hade skrivit ett inlägg i morse, men det publicerades tydligen aldrig... Jaja, det är sånt som händer ibland men ni ska inte tro att jag hade glömt bort er.
 
Jag red iaf ut ponnyn tillsammans med en som också har häst där ute. Vi red lite på stigarna och det var verkligen hur mysigt som helst. Vi hade också riktigt fint väder, så allt var bara perfekt. Om man bortser från att det tog 40 minuter att få in ponnyskrället idag... Bara för att jag hade en tight tidsschema så var hon tvungen att krångla, den lilla krabaten.
 
Nu ska ja äta lite lunch innan jag ska ta den senare bussen ut till Sala tillsammans med Denise. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback