Måndag och en ny vecka

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bara bra lite seg, precis som man brukar kunna vara på en måndagmorgon. Jag hoppas också att ni har fint vädet där ni befinner er. Här hemma ser det ut att kunna börja regna vilken sekund som helst. Ingen sommarkänsla här inte...
 
För dagen har jag inga planer alls mer än att jag ska åka och jobba. Jag kanske behöver åka ut till betet en sväng ikväll, men vi får se hur det blir med det. Det lär visa sig ikväll om inte annat för nu har jag ingen aning om hur det kommer bli.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag måste börja bege mig mot jobbet. Ni får ha en bra måndag och en bra vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney säger:

Idag har det varit 24 grader i skuggan här i Luleå ;)

Svar: Gud vad härligt :D
None None

2015-06-22 | 16:51:12
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback