Måndag & sista skolveckan

Då var det äntligen dags att kicka igång en ny dag och en ny vecka igen, men just denna veckan är det avslutningsveckan. Jag har en lektion idag och sedan är alla kurser avslutade, så jag har inga lektioner och kommer alltså vara ledig fram tills skolavslutningen på torsdag.
 
Idag tänkte jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk, det är ju inte direkt någon hit att vara sjuk under sista veckan innan sommarlovet. Ni ska ju även få en video, precis som på vilken annan måndag som helst. Idag kommer det somsagt vara en vlogg ifrån i lördags när vi var i stallet och höll på med flytten.
 
Nu ska jag försöka dra med mig hundarna ut i detta vädret och sedan ska jag åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
- ERICA - säger:

Vad fint! :) kram

Svar: Tack snälla du :)
Kram
None None

2015-06-01 | 13:46:32
Bloggadress: http://ericabjorkander.weuntd.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback