Måndagen är nästan slut

Det blev lite spontant att jag följde med Linnea ut till stallet idag, vilket gjort att jag inte fått något arbete gjort under dagen. Jag får helt enkelt ta morgondagen till en arbetsdag istället, för ibland måste man få prioritera rätt grejer. Linnea kommer också följa med till stallet på fredag och då får hon fota lite med min kamera tänkte jag, så ni kommer kunna få se lite nya ridbilder. Det var ett tag sen det klickades ridbilder, så det ska bli väldigt roligt.
 
Nu ska jag sätta mig och redigera dagens video som jag precis spelat och käka lite middag under tiden. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback