Måndagens planer

Jag är helt slut efter idag då vi böt avdelning p.g.a att det ska städas på en avdelningen som jag var på först. Därför blev det inget jobb, utan bara en massa lek med barnen. Men det var iaf en rolig dag för barnen verkar tycka det är roligt att få vara med oss och sen jobbar jag med en härlig personal och andra sommarjobbare. Mycket skratt bjuds det på, det vill jag lova.
 
Nu ska jag åka ut till betet och ut och se om jag får in lilla åbäket idag, såg också att jag fått förslag på att spela in en video nrä jag är där ute så det tänkte jag göra ikväll om det inte är en massa människor där. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback