Måndagseftermiddag

Stannade till vid mammas jobb och åkte med henne hem bara för att kunna komma hem så snabbt jag bara kunde. Ville nämligen hinna sola lite i den lilla solen som faktiskt var under eftermiddagen. Det blev dock moln precis och då blev det genast mycket kyligare, så jag fick in istället. Lite sol han jag åtminstone få, så det får jag väl tacka för.
 
Är helt slut efter denna arbetsdagen så det blir nog bara en lugn kväll hemma utan en massa krav, vilket känns som att det kommer vara precis lagom en kväll som denna.
 
Nu tänkte jag sätta mig och spela in en video åt er ochsedan försöka mig på att laga lite middag åt familjen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi sneare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback