Mitten av första lovveckan

Satt uppe lite för sent igår och redigerade video åt er, vilket gjorde att jag tog min en ordentlig sovmorgon idag. Videon kommer upp senare under dagen och jag hoppas att ni kommer tycka att den är lite rolig, självtycker jag att det finns ganska roliga klipp i den.
 
Planerna för dagen är att under eftermiddagen åka iväg till stranden och ha picknick med en massa människor. Får se hur länge det blir, men jag tippar på att vi kommer ha roligt och att det kommer bli en ganska sen kväll. Har dock fixat lite inlägg åt er, så att bloggen kommer inte vara tom under eftermiddagen.
 
Nu ska jag äta lunch innan jag ska åka en sväng till stallet och åka för att köpa lite grejer till i eftermiddag innan jag ska åka hem till Denise. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Divorce your horse säger:

Låter som att du har en riktigt bra dag framför dig! :)

2015-06-10 | 11:39:50
Bloggadress: http://divorceyourhorse.se
Marica säger:

Fin bild :D

Svar: Tack söta du :D
None None

2015-06-11 | 09:24:16
Bloggadress: http://mariicaanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback