Mitten av veckan

God morgon på er. Jag hoppas att allt är bra med er. Det är den 17:e idag, så jag är väl lite extra känslosam men om man bortser från det är det prima med mig. Jg kommer nog glömma bort att det det är den 17:e när jag kommer till jobbet, eller jag hoppas det iaf. Sen ska jag även iväg till Denise ikväll och vi ska kolla på PLL tillsammans, så om inte annat kommer det få mig att tänka på andra saker.
 
Idag efter jobbet ska jag också ut till Carisma och Caol Ila och hälsa på. Lilla Caol Ila blir hela en vecka idag och jag har hört att hon ska vara hur go som helst så det ska bli spännande att komma ut och se henne. Såklart ska det också bli roligt att få se älskade prinsessan Carisma igen.
 
Nu måste jag gå med hundarna innan jag måste kila iväg till bussen för att ta mig till jobbet. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney säger:

Vad är det för något med den 17:e? :/

2015-06-17 | 11:26:11
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback