Nära till glädjetårar

Idag när jag skulle fånga hästen ville jag bara bryta ut i glädjetårar, hon gick nämligen rakt emot oss och lät sig bli fångad direkt. Efter att ha fått kämpa nästan 1h med att få in henne de senaste gångerna och att sen komma till detta idag, förstår ni hur glad jag blev?

Det var ett ganska lugnt pass för ponnyn dag, det blev bara lite voltarbete och några sidflyttningar. Jag tyckte att det räckte då syftet egentligen är att det mest ska få röra på sig och inte att de ska trimmas. Linnea knäppte lite bilder och jag tycker att de blev helt underbara. Söta lilla grå <3
 
Nu ska jag ta och avsluta för ikväll då klockan börjar bli mycket och jag är väldigt trött. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback