Ny dag och ny vecka

God morgon på er mina fina. Här hos oss skiner solen även idag, vilket är hur underbart som helst med tanke på hur tråkigt väder vi haft den senaste veckan.
 
Idag går vi iaf in i en ny vecka och det är den näst sista arbetsveckan för min del. Har dock fått lite justeringar i schemat, så jag kommer vara ledig måndag och fredag nästa vecka. Så sista veckan kommer jag bara jobba tre dagar och dem dagarna kommer vara ganska korta.
 
Jag får se om jag åker ut till hästen ikväll eller inte. Jag tror att vi behöver träna lite på att fånga in henne, för nu de senaste två gångerna har det tagit alldeles för lång tid. Förra sommaren gick det hur bra som helst och hon var aldrig krånglig, medans hon denna sommaren är helt överjävlig att få in.
 
Nu måste hundarna ut en sväng innan jag måste börja bege mig mot jobbet. Ni får ha en riktigt bra måndag och en bra ny vecka så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback