Onsdagen avklarad

Det var bara en snabbvisit ute på Strömsholm idag, men de minutrarna jag var där ute njöt jag verkligen. Det är sån sjukt fin miljö där ute och allt är bara så fint. Fixade i alla fall allt som skulle göras och sen åkte jag och mamma till IKEA för att äta middag, vilket alltid går hem. På vägen hem därifrån släppte mamma mig i stallet så att jag kunde ta hand om mitt gråa lilla hjärta. Idag blev det en extra lång borstning på henne, men det är hon värd, min lilla ögonsten.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att tvätta håret och fixa allt som ska göras till avslutningen i morgon. Med andra ord är det en spakväll som väntar här hemma nu. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback