Perfekt söndagskväll

Idag var det terränghoppning som stod på schemat. Hästarna bev galet taggade och verkade tycka att det var jätteroligt. Själv tycker jag att det gick superbra för mig och lilla grå ida, hon skötte sig utmärkt. Märkte dock att jag inte hoppat ponny på ett tag då jag ville ha av henne ett språng för tidigt då det är det avståndet storhästarna brukar kräva. Men men, det är så det går när man inte rider ponny lika ofta längre. 
 
Vi hade två supersnälla människor som fotade oss idag och jag fick se några av hoppbilderna och jag kan säga att de blev riktigt fina. Längtar tills jag kan dela med mig av dem till er, så länge kan jag bjuda på lite bilder som den andra fotogorafen fotade under kvällen. Vi hade verkligen tur med vädret då det var soligt och fint även nu på kvällen.
 
Nu ska jag ta och avsluta för ikväll, i morgon är det dags för arbetsvecka nr 3. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Danielle säger:

Jättemysiga bilder! Jag ska försöka få några liknande fast på en fri häst, nämligen betessläpp idag ;)

Svar: Åhh vad mysigt :)
None None

2015-06-29 | 08:12:49
Bloggadress: http://danielle.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback