"sommarlov"

Har precis kommit hem från skolan och fått i mig lite mat, vilket var precis vad jag behövde då jag hostat bort all energi jag hade i kroppen när jag vaknade. Har haft tillräckligt med energi för att få klar dagens video, så det kommer ni få under eftermiddagen någon gång. Jag hoppas att ni kommer tycka att den är lite rolig att kika på, själv tycker jag nämligen att det är roligt att titta på vloggar.
 
Egentligen skulle man kunna säga att jag har sommarlov nu, då jag inte ska tillbaka till skolan något mer för att ha lektioner. Men det är skolavslutning på torsdag, så officiellt får jag sommarlov då. Ska dock tillbaka till skolan en sväng i kväll för att kolla på när några i klassen ska visa upp någon form av föreställning, vilket ska bli väldigt spännande att kika på.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback