Söndagen är nästan slut

Har precis kommit hem från gymmet. Jag ändrade mig och körde bara mage, rygg och lite kondition istället för helkropp då jag kände att jag fortfarande inte hade full energi sen jag varit sjuk. Nu måste jag börja bygga upp allt lite successivt igen. Därför kan jag tippa på att jag kommer ha träningsvärk när jag vaknar i morgon.
 
För resten av kvällen har jag gna planer. Jag tänkte bara slappa i sängen framför någon serie innan jag ska försöka komma i säng i lite lagom tid ikväll. Jag vill gärna vara lite pigg inför den andra arbetsveckan. Det är bara 3 fulla arbetsveckor kvar, sen blir det en ledig dag innan det bär av ner mot Göteborg och Gothia Cup.
 
Nu ska jag få i mig lite middag och sen ska jag ta och hoppa in i duschen. Ni får ha en fortsatt bra söndagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback