Söndagens planer

Vaknade och såg att solen sken, vilket den inte gjort på några dagar. Därför blev jag genast på bättre humör. Har ni fint väder hos er, eller har någon av er fått det tråkiga vädret vi precis har haft?
 
Planerna för dagen är bara att jag ska åka ut och hoppa ponnyn ikväll tillsammans med en massa goa människor. Annars blir det bara en dag hemma som troligtvis kommer spenderas ute på gräsmattan i bikini då jag känner att jag vill passa på att sola när vi väl har sol.
 
Nu ska ajg dra på mig bikini och lägga mig ute i solen några timmar för att försöka få lite färg på min annars likbleka kropp. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback