Torsdagskväll

Det blev ett väldigt svettigt spinningpass även ikväll, men gud så skönt det känns nu efteråt. Jag blir alltid på bra humör efter att jag har tränat och jag älskar att känna mig stark i kroppen. Därför har jag denna planeringen med att vara på gymmet minst 2 gånger i veckan och rida minst 1 gång. Under sommaren kommer jag ju dock rida 4 gånger i veckan då jag har Promise hela sommaren, men jag hade ändå tänkt försöka vara på gymmet 2 gånger i veckan.
 
Såg också att jag fått en fråga om vart jag jobbar och jag kom på att jag inte har sagt det, utan jag har bara pratat om jobbet. Jag jobbar på ett fritids med barn från förskoleklass upp till och med årskurs 3. Jag tycker att det är ett väldigt mysigt sommarjob att ha, så jag ångrar inte att jag tackade jag till att jobba där 1 månad.
 
Jag är hur trött som helst, så nu tänkte jag ta och krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback