Torsdagsmorgon

Det har redan hunnit bli torsdag, hur snabbt har inte den här veckan gått? För min del betyder det att jag får åka ut och rida Promise ikväll, så det tänker jag göra. Om jag har vädret på min sida vill säga... Men det var ett år sen sist jag red henne så jag skulle verkligen vilja rida idag. Har saknat att sitta på hennes rygg lite, för hon är så mysig.
 
Det är dagens planer, mer än att jag såklart ska åka till jobbet och jobba först. Sen blir det bara en lugn filmkväll här hemma för mig och min brorsa.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag måste börja bege mig mot jobbet. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under veckan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback