Trevlig Midsommar

God morgon på er mina fina och trevlig midsommar på er. Vad har ni för planer för denna midsommaraftonen? Själv ska jag iväg till min morbror med familj för att fira midsommar med lite släktingar. Vi ska äta sillunch och sen framåt kvällen ska det grillas lite är det tänkt. Hoppas bara att vi har tur med vädret, för just nu är det väldigt mörka moln på himmlen. Men är det svensk sommar så är det...
 
Jag sak försöka hålla bloggen så uppdaterad som jag bara kan under dagen. Vi kommer nämligen vara borta fram tills kvällen. Men jag ska göra mitt bästa för att ni ska ha något roligt att läsa under dagen. Om inte ni också är ute och firar hela dagen vill säga.
XoXo//Emma

Kommentarer
Divorce your horse säger:

Vilken härlig bild :) Hoppas att du får en riktigt bra midsommar! :)

Svar: Tack snälla, du får också ha en bra midsommar :D
Kram
None None

2015-06-19 | 11:42:15
Bloggadress: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback