Underbar torsdag

Dagen har verkligen varit mysig. Det hela började med en übermysig avslutning i skolan och efteråt var det en massa fotografering innan bli blev bjuda på en gudomligt god kaka utav en klasskamrat. Åter igen, tack snälla du och det var verkligen hur gott som helst. Efter fikat gick jag och en hel bunt ner på stan och bara umgicks ett bra tag. Vi shoppade även lite då vi passade på att gå i lite butiker och då hittade jag den där byxressen jag pratade om för några veckor sedan och nu fanns den i svart, så gissa om den gick följa med hem utan tvekan? Ni får se den lite senare, då jag tänkte vänta med att ladda upp bild på den ifall att det köpts något i helgen också...
 
Det hela slutade i alla fall upp i lunch på Jensens och en massa prat innan vi tillslut bestämde oss för att det kanske var dags att åka hem. Det blev dock inte raka vägen hem då gick i lite fler butiker och bara hade det allmänt trevligt tillsammans.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback