Ändrade planerna för dagen

Jag skrev att det inte skulle bli jättemycket planer för dagen, det slutade dock med att vi åkte och storhandlade och att jag körde lite ute i trafiken. Under eftermiddagen har jag även fått lite plugg gjort, vilket var på tiden då jag inte gjort mycket alls på den fronten nu under lovet. Men ett lov är till för att komma bort från skolan och det är precis vad jag har gjort under detta lovet.
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig mot gymmet. Var där senast i onsdags och har ridit 2 hästar i veckan, så ett tredje pass på gymmet för denna lovveckan skadar inte. Ni får ha en fortsatt bra söndag ås hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback