Äntligen fredag

Äntligen var det fredag idag, vilket betyder en kort skoldag med 3 lektioner för min del. Dock börjar morgonen med ett matteprov, det är mindre roligt... Men det måste göras och efter det är det inte många matteprov kvar att skriva. Jag tror ändå att jag har hyfsat bra koll på det som kommer under dagens prov, så det borde inte vara någon fara.
 
Eftersom att det är fredag är det träning och stallet som gäller efter skolan, precis som det brukar vara. Idag ska vi nog ha bommar om jag inte har helt fel och som det ser ut nu vill jag fortsätta arbeta med Kapten då det gick väldigt bra för oss ihop förra veckan. 
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag ska se det nya avsnittet av Grey's och innn jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback