Avslutar denna måndagen

Åkte iväg till gymmet med mamma under kvällen, eller rättare sagt så åkte mamma med mig då det var jag som körde dit och hem. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, fy tusan vad roligt det är! På gymmet körde vi ett pass med spinning och även idag var det en rolig ledare som höll i passet, vilket gjorde att jag körde med ett stort leende på läpparna fast att det var jobbigt som tusan. 
 
Att åka iväg till gymmet är väl det jag har hunnit med under eftermiddagen, förutom att jag har fått upp videon åt er samt att jag har pluggat en del så nu har jag knappt något plugg kvar som verkligen måste göras. Den känslan är väldigt skön, får dock se hur länge den varar...
 
Nu tänkte jag släppa ut Gucci innan jag börjar avsluta för idag och krypa ner under täcket då jag är helt slut. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback