Avslutar denna onsdagen

Körde hyfsat hårt på gymmet idag och väntar mig träningsvärk i morgon/övermorgon. Men jag kände att det var precis vad jag behövde idag. Jag ska börja lägga in mer konditionsträning tänkte jag, då jag annars bara kört uppvärmning och sedan maskiner men aldrig ordentlig med kondition om man bortser från spinningen som jag kör ibland.
 
Annars har jag inte hunnit göra speciellt mycket sen vi hördes sist, jag har bara kommit hem, ätit, tagit en dusch och skulle vl behöva plugga lite mer. Fastnade dock framför twitter istället för att plugga, vilket inte är så bra...
 
Nu tänkte jag avsluta för idag då jag håller på att somna sittandes. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback