Checkar ut för idag

Jag har suttit och kikat och analyserat filmen från dagens omgång av "tävlingen" samtidigt som jag redigerat den. Nästa omgång är nästa vecka, så vi får se om vi plockar någon rosett eller inte. Ifrån dagens runda ser jag tydligt att jag måste vara mer noggrann med mina ökningar och sedan är avbrotten/vägarna aningen slarviga samt att jag inte får släppa mina axlar som jag gör. Det är också därför jag tycker att det är bra att få saker filmat, så att jag kan se vad jag behöver bättra mig på.
 
Nu ska jag gå med Gucci och sedan tänkte jag att vi ska krypa ner under täket och avsluta för idag. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞ säger:

Det är jättebra att filma sig själv!! Då lär man sig mer till nästa gång :)

Svar: Precis så jag också resonerar :)
Kram
None None

2015-03-22 | 10:20:53
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback