Dagens hoppass på Perry

Red ett hoppass på Perdita idag. Jag kommer dock att kalla henne Perry då det är det vi kallar henne i stallet, så att ni vet att det är samma häst. Jag hade bara hoppat henne något ynka litet språng innan, så jag visste lite vad jag hade att vänta mig idag. Det gick över förväntan och jag tycker att vi fick till hyfsade språng. Det sista språnget som var ett högre språng var riktigt bra och hon hoppade verkligen igenom ryggen. Jag funderar på om jag inte ska hoppa en hoppkurs på henne under lovet, det hade nog varit riktigt roligt och lärorikt.

Nu ska jag hugga in på detta som står framför mig på bordet och bara ha en slapparkväll i soffan tillsammans med brorsan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback