Effektiv onsdag

Jag har precis kommit hem efter att ha varit hos Denise en snabbis då hon var väldigt förkyld, men vi ville verkligen se säsongsfinalen tillsammans så det gjorde vi ändå och jag kan säga att det verkligen var ett bra avsnitt. Hoppas dock inte att hon smittade mig, för jag känner inte för att bli förkyld...
 
Jag slog nog även rekord i snabbhet idag, jag åkte till stallet, tog hand om ponnyn samt mockade, åkte hem och han duscha inom loppet av 1h. Ibland är det tur att man kan vara snabb när det gäller saker och ting, men det var för att jag ville komma hem till Denise så fort som möjligt.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och sitta framför twitter. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback