En bra fredag

Idag var nog lätt den bästa körgången någonsin, inte fullt så bra som när min hadledare áka mamma kör, men det var mycket bättre än förra gången jag körde. Nu börjar allt verkligen sitta och det körs mjukt, vilket det inte direkt gjorde i början. Jag åkte alltså med till Bombadier då jag ville köra lite, fikade dock med muffins och kaffe där så jag överlevde att vara där 1h.
 
Det är väl det jag har hunnit med att göra sen vi hördes senast. När vi kom hem såg vi kvällens Let's Dance och utröstingen. Med andra ord blev det bara en lugn kväll i soffan, helt ok det också
 
Nu tänkte jag krypa ner under täcket med Gucci, hoppas dock inte att hon tar lika mycket plats som hon gjorde natten som var. Även om jag inte blev jättesur då jag kunde twittra med castet från Grey's och jag fick svar från Justin Chambers så jag var väldigt glad i morse och under provet. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback