En kväll på gymmet

Har precis kommit hem från ett pass på gymmet, tänkte bara kika in här hos er innan jag hoppar in i duschen. Jag och mamma hade bokat spinning lite spontant, så det åkte vi iväg och gjorde nu under kvällen. Det är väldigt roligt med spinning, iaf när man har en rolig ledare som vi hade idag.
 
Vad tycker ni förresten om inlägget under? Lite passande är ju att det är internationella kvinnodagen idag, vilket jag inte tänkte när jag valde dag att publicera inlägget på. 
 
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen innan jag lägger mig i soffan och tittar på Tv med familjen. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback