En lördag i stallet

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Idag drog det ut på tiden då domaren inte var på plats i tid, vilket ledde till en framridning på 1h och 20 minuter för min del. Det tycker jag var lite för mycket och hon fick en lång paus under den tiden. Det märktes inne på banan då hon var lite matt i tempot och i sin bak, men annars tycker jag att det kändes bra. Fick lite poäng mer än förra veckan och det kan jag hålla med domaren om då dagens runda kändes lite bättre jämfört mot den förra.
 
Generellt så är jag nöjd med dessa 2 rundorna då det trots allt var "debuten" i LA för min del och Cocco är egentligen ingen dressyrponny, utan hon är som Promise och är mer lämpade för hoppningen än vad de är för dressyren.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan vi åker iväg och köper kinamat till middag. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback