En ny dag och en ny vecka

I morse var det väldigt skönt att inte ha en klocka som ringde, även om jag vaknade ganska tidigt av vana. Däför tänkte jag utnyttja tiden och få något vettigt gjort, b.l.a tänkte jag åka till gymmet och köra lite, dagens video ska spelas in, redigeras och laddas upp samt att jag ska fixa lunch, plocka med tvätt och jag vill gärna ha tid att kunna arbeta med saker som har med bloggen att göra. Så jag har lite fullt upp idag ser det ut som. Annars har jag inget speciellt inplanerat för idag.
 
Ni får gärna komma med förslag på vad ni vill se för video idag. En room tour kommer, pappa ska bara fixa 2 saker i mitt rum innan jag gör den och jag har även en empites på G, måste ara få ihop några fler tomma grejer innan jag kan spela in den videon.
 
Nu ska jag gå med Gucci och sedan ska jag byta om till träningskläder och bege mig mot gymmet för att köra ett förmiddagspass. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback