Ett bra pass

Jag hade tänkt en vecka för tidigt, det var hoppning nästa vecka och alltså bommar idag. Dock blev det dressyr större delen av passen och sedan avslutade vi med några språng över en sockerbit. Jag hade iaf Cocco idag, så jag är glad att jag fick chansen att rida igenom henne en gång innan i morgon. Passet gick väldigt bra och det sista språnget tyckte jag var bra. Hon var riktigt trevlig hela passet, hoppas att hon är lika fin och trevlig i morgon bara.
 
Nu ska jag förflytta mig ut till vardagsrummet och min familj för att titta på Let's dance. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback