Ett pass på gymmet

 
Har precis kommit hem från ett pass på gymmet. Det var riktigt skönt att få träna och idag blev ett pass för hela kroppen och det är något som känns redan nu, var helt skakig i både armar och ben när vi gick därifrån. Jag passade även på att köra hem för att få lite mörkerkörning i lite småregn och jag måste säga att det gick bättre än förväntat. Sen är det för förbaskat roligt att köra och jag kommer köra så fort jag bara får chansen. Så ni Västeråsare får se upp där ute i trafiken från och med nu.
 
Nu väntar middag och sedan en dusch innan jag tänkte avsluta denna dagen, men vi hörs som vanligt senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback