God morgon lördag

Hade först tänkt åka till stallet i morse och rida ett pass, men jag kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen. Därför hoppade jag över stallet så tisigt och sov någon timme extra istället, vilket var precis vad jag behövde idag och efter en lång skolvecka.
 
För dagen har jag inga speciella planer mer än att jag ska till stallet och ta hand om lilla grå snart, men sen får vi se vad daen ahr att utvisa. Antagligen åker vi iväg och kör lite, eftersom att jag tycker att det är så förbaskat roligt och för att få så mycket rutin som jag bara kan innan jag ska köra upp om ett och ett halv år.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och snart åka till stallet för att ta hand om och gosa massor med lilla grå. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback