God morgon tisdag

Idag var en sån dag man bara ville ligga kvar i sängen och inte göra mycket alls, men det är bara tisdag så det var bara att pallra sig upp. Jag kör även på lite mysigare kläder idag då det är en lång dag och vi har samtalsdagar idag och i morgon, vilket gör att vi inte har några lektioner men vi måste vara i skolan ett x antal timmar. Är i skolan länge idag, då blri det endast en skoldag på 2h i morgon istället.
 
Eftersom att det är tisdag har jag stallet och lilla grå efter skolan, precis som det alltid brukar vara. Jag tänkte försöka få stallet klart ganska snabbt då jag känner att jag vill ha denna kvällen hemma och det utan plugg eller andra krav.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback