God morgon torsdag

Då kickar vi igång veckans längsta skoldag för denna veckan. Har dock ingen riktig motivation till att åka till skolan idag så sängen var väldigt lockande i morse, men det är bara att pallra sig upp och göra sig i ordning. Jag hoppas att ni mår bra och har lite bättre motivation än vad jag har.
 
Eftersom att det är en lång dag idag tänker jag bara ta det lugnt under kvällen och inte ha några krav. Om vi inte åker iväg och kör ett pass på gymmet vill säga, vilket jag känner att min kropp behöver just nu. Hur vi gör får visa sig under kvällen.
- G O T H I A 
 
Nu måste jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Angelica Petersson säger:

Hej, tack för din kommentar! Och jag håller med dig, det kommer bli super kul att få rida Hök! Och jag längtar otroligt mycket tills han kommer hem!

Kram och ha en bra dag :D

Svar: Jag förstår det :D
Kram och tack dsm
None None

2015-03-05 | 10:33:27
Bloggadress: http://hastbiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback