Härliga fredag

Äntligen är det fredag idag och det blir inte sämre av att denna skoldagen slutar 11 och att vi är lediga på måndag. En långhelg blir det med andra ord, vilket kommer bli hur skönt som helst.
 
Efter skolan idag ska jag åka till stallet och rida, idag är det hoppning som står på schemat. Funderar på om jag ska åka ut tidigare då jag slutar tidigt för att rida igenom Cocco tills i morgon och kunna rida igenom programmet på henne en gång innan i morgon. 
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback