Härligt med lördag

God morgon på er, eller god lunch ska jag kanske säga då klockan snart är luntid. Det är även den sista helgen innan det är lov, vilket inte heller är helt fel och även nästa vecka är bara 4 dagar, precis denna veckan var.
 
Planerna för dagen är inga speciella mer än att jag ska till stallet och "tävla" tillsammans med Cocco. Jag får hoppas att det går bättre idag och att jag inte glömmer programmet... Jag tänkte lägga upp framridnignen lite annorlunda än vad jag gjorde förra veckan och så får jag hoppas att det ger resultat ute på banan. då jag stressade lite för mycket på framridningen förra veckan.
 
Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite, jätteroligt att göra det en lördag men om jag har gjort det nu blir det mindre i morgon och mindre i veckan. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback