Kravlös lördag

Har precis skrivit ihop lite inlägg åt er så att det finns lite under den kommande veckan. Jag skrev ett inlägg om ett ämne jag tycker är väldigt viktigt och det publiceras under morgondagen. Det ett väldigt starkt och viktgit ämne, så jag hoppas att ni kommer uppskatta att läsa vad jag skrivit kring det.
 
Förutom att jag har arbetat med bloggen och saker som rör bloggen har jag inte gjort mycket under eftermiddagen/tidiga kvällningen. Jag var ute på en lite längre promenad med Gucci, vilket gjorde att jag fick lite idéer till olika inlägg att skriva ihop åt er. Det är ofta när jag gör det eller när jag ligger och ska sova som jag kommer på vad jag tycker är idéer till bra inlägg.
 
Nu ska jag snart förflytta mig ut till soffan och titta på Melodifestivalen med familjen. Ni får ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

Åh finaste du!

Svar: Tack fina du! :*
Kram
None None

2015-03-07 | 19:50:45
Bloggadress: http://isabelles.horseworld.se
zuzanna säger:

Sv; Ja verkligen! Men ja, blev ändå väldigt nöjd med träningen, tur att jag krascha med knät i sista rundan så jag slapp hoppa något mer haha ;)

Svar: Tur i oturen ;)
Kram
None None

2015-03-07 | 22:35:36
Bloggadress: http://nouw.com/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback